sobota, 17 maja 2014

Mój WCZORAJSZY dzionek + informacja! :D

Hiej
Wstawiam mój wczorajszy dzionek Dopiero dziś bo wczoraj czasu nie miałam :/
Dobra zaczynamy :

1 Lekcja : Były wyniki sprawdzianu i nie wiem jakim cudem dostałam 5 ale skoro dostałam 5 zjadłam sprawdzian, żeby dostać 1 :D
2 Lekcja : Pani kazała otworzyć książki ale ja nie mogłam bo tak długo jej nie otwierałam że się strony zrosły xd
3 Lekcja : Kichnełam i zdmuchnełam ławkę która stała przede mną
4 Lekcja : Pisałam smsa i patrzyłam się na nauczucielke równocześnie bo w końcu mam 3 oczy
5 Lekcja  : W klasie były firanki "makarony" I ja je wsysałam :DD
  A jak wróciłam to na cały regulator słuchałam cucu la rana
Tyle
Teraz informacja
Dziś pojawią się jeszcze posty a jeden możliwe że będzie z kolazami dla tych co zgłosili się do tej pory, jak ktoś zgłosi się teraz to wstawie ten kolaz już kiedy indziej
Dobra tio pia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz