środa, 14 maja 2014

Mój Dzionek :3

Hiejka
A więc długo nie pisałam o miojim dzionku  a więc ta dam!

Lekcja 1: Na cały regulator darłam się CUCU CUCU LARA NA NA NA
Lekcja 2: Wypiłam całe szambo szkolne łącznie z rurą! mniam!
Lekcja 3: Pani otworzyła mi głowę wlała oleju bo myślała że to pomoże na moją głupotę ale ja tylko siedziałam kiwałam głową i słuchałam jak plumcze olej chlip-chlap słyszałam tylko nauczycielkę jak mówiła bla blo kszy kszy bla bla chlip
Lekcja 4: Usiadłam na poduszce pierdzącej i wybuchła cała szkoła :D
Lekcja 5: Napisałam piękne wypracowanie, ale nie napisała kropeczki nad ''i'' i zmazałam całe wypracowanie
Lekcja 6: To był W-f na dworze gapiłam się jak trawa rośnie a inni skakali po mnie :\ przeszkadzali mi w bardzo ważnej czynności :|
Potem poszłam do domciu odgoniłam od siebie matkę i poszłam no ubikacji ( Chyba wiecie po co) i tm siedziałam resztę dnia :)
No to tyle
PIA PIA!!


2 komentarze: