sobota, 17 maja 2014

Kolaże!

Hejj.
Jak mówiłam wstawiam posta z kolażami dla tych którzy się zgłosili
Dobra zaczynamy, pierwszy kolaz jest dla Lexy Vox :






Drugi dla Sary96 :





Kolejny dla Czarnejpanny96 :





Następny dla Karolinyy28 :





Dalej dla Mileny5554 :





Kolejny jest dla Klaudii5497 :





Któryś tak dalej jest dla Kostek789






I ostatni dla czerni i bile 12 :






Tile myślę, że się podobają!!!!!!!!
I jestem szczęśliwa, że ktoś Docenił mnie i poprosił o taki kolaż :)
Jeśli ktoś chce jeszcze pisać swój login na MSP w komie pod poste, lub zgłaszać się do mnie na pocztę MSP (wkurzajace cucu) Bez nawiasów.
Myslę że ktoś się jeszcze zgłosi XD
I piaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za piękny kolarz
    !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki cucu za kolaż ale piszę się czerni i biel 12 -czerni i biel 12

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chyba dobrze to napisałam tylko wybrałam taką czcionkę że nie jest może za wyraźne XD

    OdpowiedzUsuń