niedziela, 17 lipca 2016

INFORMACJE I NOWINKI

WITAJCIE ROBACZKI
Toja Cucuszka wasza najpjengniejsza
Chciałabym wam przedstawić cucowną nowinkę BLOG WRACA DO ŻYCIA!
Nie wiem na ile sądzę że do końca wakacji będzie okisiowo
Wznawiam także zamówienia na kolaże!
Jeśli ktoś by chciał zapraszam na pocztę na EMESPE (wkurzajace cucuu) bez nawiasów
Niestety inna nazwa bo moderatorom sie nie poodoba i każom mi ciągle zmieniać ;_:
Chciałabym tesz dokończyć film o kibelku, ale tg wam nie obiecuję w najbliższym czasie. Musicie się cieszyć tym co teras
Mam DUŻOOOO pomysłów na posty, ale jeśli ktoś wpadłby na coś oryginalnego także może mi napisać :DDDD
MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ CIESZYTA
DO NASTĘPNEGO PSTU APAPAPAPAPAPAPPAIAIAIIAIA
ps. tu macie jeszcze zdj mnie pjengnego dresa Karyny



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz