piątek, 6 czerwca 2014

Kolaże + mój dzionek

Hejeckaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ty cuculinaaaaa!!!
A więc dawno nie pisałam postów a więc mój dzionek!

Lekcja 1: Była geometria wszyscy rysowali kwadraty a ja rysowałam kółka bo mam na ich punkcie obsesje!
Lekcja 2: Nudziło mi się i podeszłam do tablicy i odrysowałam swój łeb
Lekcja 3:  Wypiłam picie i potem ono wylatywało mi z tyłka i latałam :D
Lekcja 4:  Pani wyszła na chwilę a ja oderwałam tablice i powiesiła ją na innej ścianie w końcu jestem pakerem xD
Lekcja 5:  Zrobiłam gówno na środku klasy i potem je zjadłam żeby zatrzeć ślady (no co?)
A więc to koniec dnia potem szlajałam się lesie i robiłam kupy aby zaznaczyć drogę :D
A więc teraz kolaże :)










Mam nadzieję że ma sje piodiobają jezeli komuś nie zrobiłam to przepraszam plose się zgłosić na moje konto na msp (wkurzajace cucu) bez nawiasów ;x
Jeżeli ktoś chce kolaż to piszcie na poczte  piaaaaaa piaaaaaa !!!!!

2 komentarze: