poniedziałek, 4 listopada 2013

Wiadomość B)

Witajcie solka że nie pisałam tyle czsau postów
Ale miałam powody..
Zablokowali moje konto ale mam nowe wkurzajace cucu niestety nie wkurzające bo nie da się napisać ą
Ale nie martwcie się dalej będę pisać posty
A przy okazji na tamtym koncie miałam dużo rzeczy i 5 level  więc prosiła bym o pomoc w nadrobieniu tego ;) Filmy i arty nie bd takie same tylko podobne bo nie zrobię idealnie takiego samego top model cucusi zacznę od nowa! Więc proszę się nie martwić Będę z wami dalej nic się nie zmieni szkoda mi tylko tego loginu..
Ale mniejsza z tym ... ;)
Dobra jeśli nie podałam jakiejś informacji proszę pisać na moją pocztę lub w komentarzu (na pocztę na msp) A odpowiem osobiście xd
Jeszcze jedno jeśli to czytasz to zaproś do znaj chyba że nie masz miejsca!
Tio tyle pia pia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz